<تامین امنیت دیپلمات ایرانی ربوده شده وظیفه دولت یمن است
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 2092
نویسنده : کامران وزیری
وزير امور خارجه كشورمان در پی ربوده شدن یک دیپلمات ایران در صنعا در تماس تلفني با ابوبكر القربي وزير خارجه يمن ضمن محكوم کردن اين عمل غير انساني، خواستار اقدامات جدي دولت يمن جهت آزادي وي شد.
به گزارش حو باشگاه خبرنگاران، به دنبال ربوده شدن، نوراحمد نیك بخت وابسته اداری سفارت كشورمان در صنعا از سوی گروهی مسلح، علی اكبر صالحی وزیر امور خارجه كشورمان در تماس تلفنی با ابوبكر القربی وزیر خارجه یمن ضمن محكوم کردن این عمل غیر انسانی، خواستار اقدامات جدی دولت یمن جهت آزادی وی شد.

وزیر امور خارجه كشورمان با اشاره به معاهدات و كنوانسیون های بین المللی، حفظ و تامین امنیت دیپلماتهای مقیم را مسئولیت دولت میزبان دانسته و بر انجام وظائف و مسئولیت های دولت یمن در خصوص این اقدام تاكید کرد .

وزیر امور خارجه یمن نیز با اظهار تاسف از این اقدام تاكید کرد: دولت یمن همه تلاش خود را جهت آزادی دیپلمات ایرانی به كار گرفته و اضافه كرد اقدامات اولیه جهت شناسایی ربایندگان صورت پذیرفته است.

بر همین اساس كاردار یمن نیز به وزارت امور خارجه فراخوانده شده و مراتب نگرانی جدی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سرنوشت دیپلمات ایرانی و مسئولیت دولت یمن در این خصوص به وی ابلاغ شد.



دشمن عقل امام علی علیه السلام : اَلْهَوى عَدُوُّ الْعَقْلِ؛ هواى نفس، دشمن خرد است. شرح غرر: ج1، ص68



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: